Dying Light: The Beast RL Definitive Edition
Świat Dying Light: The Beast legł w gruzach, ale w Restored Land Definitive Edition możesz go odbudować. Dzięki wielu nowym funkcjom i dużym aktualizacjom walka o przetrwanie nabiera teraz zupełnie nowego wymiaru. Przeżyj mroczną historię podstawowej wersji gry i poznaj tajemnice Castor Woods, gdzie kryje się teraz jeszcze więcej fascynujących rzeczy do odkrycia. Pakiet Definitive Edition naładowaliśmy zawartością po brzegi: poza nowymi sposobami gry znajdziesz tu dodatki Action Hero oraz Hunter Essentials, a także unikatową broń w zestawach Fire Lotus i Discharge. Przed wyprawą wyposaż się w bardzo przydatne rzeczy z pakietu Castor Woods Prepper Bundle. W zestawie czeka też mapa turystyczna, która poprowadzi cię przez najbardziej kuszące, niebezpieczne i obiecujące zakamarki lasu.
Klimat Dying Light: The Beast poczujesz również poza grą dzięki oficjalnej ścieżce dźwiękowej i przepięknym tapetom w dużej rozdzielczości.