Dying Light: The Beast RL Definitive Edition
Restored Land Definitive Edition ile Dying Light: The Beast'in parçalanmış dünyasının yeniden kurulmasına destek ol. Yeni özellikler ve büyük güncellemeler sayesinde hayatta kalma mücadelen yeni bir boyut kazanacak. Hiç olmadığı kadar sürükleyici içerikler barındıran Castor Ormanı'nı keşfederken ana oyunun etkileyici hikâyesini deneyimle. Definitive Edition, yeni oynanış tarzlarının yanı sıra yeni Action Hero ve Hunter Essentials indirilebilir içeriklerini, göz alıcı Ateş Nilüferi ve Deşarj silah paketlerini içerir. Ayrıca Castor Ormanı Hazırlıkçı Paketi ile seni gelecek mücadelelere hazırlar. Heyecanına heyecan katılan yeni Castor Ormanı'nın ganimetlerle, tehlikelerle ve entrikayla dolu çeşitli konumlarını keşfetmeni kolaylaştıracak kullanışlı bir Turist Rehberi de seni bekliyor.
Orijinal Oyun Müzikleri ile Dying Light: The Beast'in engin dünyasını deneyimle ve göz alıcı yüksek çözünürlüklü arka planlar sayesinde hayatta kalma anılarını kendi alanına taşı.