Dying Light: The Beast RL Definitive Upgrade
Overlevelse bliver aldrig det samme med udgivelsen af Restored Land Definitive Edition Upgrade, en helt vild tilføjelse til det enestående Dying Light: The Beast. Denne utrolige opdatering giver dig nye måder at overleve og leve på med eksklusivt indhold og ditto funktioner.