EA Play
EA Play oferuje nieograniczony dostęp do kolekcji tytułów Electronic Arts, wersje próbne wybranych nowych gier EA, comiesięczne nagrody i nie tylko.
Po zakończeniu okresu próbnego konieczne jest zakupienie gry, aby kontynuować rozgrywkę.
The Play List to kolekcja fantastycznych gier, obejmująca nowe hity, popularne tytuły i nie tylko, dostępna w ramach abonamentu. Są to pełne wersje gier, z których można korzystać bez ograniczeń. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Krótko mówiąc: różne kraje mają odmienne przepisy dotyczące sprzedaży i udostępniania gier. W rezultacie zawartość katalogu The Play List może się nieznacznie różnić w zależności od lokalizacji.
Aby pobrać grę lub wersję próbną, należy przejść do sekcji zawartych gier na głównej stronie EA Play w Epic Games Store. Następnie wystarczy wybrać interesującą cię grę lub wersję próbną.
Anulowanie abonamentu EA Play jest proste i szybkie. Wystarczy zalogować się na konto Epic Games Store i przeprowadzić proces anulowania.
Anulowanie abonamentu przed kolejną datą rozliczenia (miesięcznego lub rocznego) oznacza brak opłat za następny okres. Możliwość grania, korzystania ze zniżek i dostępu do wersji próbnych pozostaje aktywna do momentu wygaśnięcia bieżącego okresu abonamentu.