Graj na swój sposób z wybranymi największymi klubami świata w trybie „Szybki mecz”, połącz siły ze znajomymi online w trybie 5 na 5 w Klubach „Rush” i nowych wydarzeniach na żywo, lub doskonal swoje umiejętności w „Naucz się grać”.