Santra'da dünyanın en büyük kulüplerinden bir seçkiyle kendi tarzınızda oynayın, 5'e 5 Clubs Rush ve tamamen yeni Canlı Etkinliklerde arkadaşlarınızla çevrimiçi takım kurun veya Oynamayı Öğren kısmında yeteneklerinizi geliştirin.