Najnowsza aktualizacja wprowadza zupełnie nowy międzynarodowy tryb turniejowy z udziałem 48 reprezentacji narodowych, a także nowe, autentyczne stadiony. Podejmij się wyzwań o tematyce międzynarodowej w dynamicznej karierze menedżerskiej oraz wkrocz w karierę piłkarską z nowymi międzynarodowymi IKONAMI i kartami bohaterskimi.
Archetypy inspirowane wielkimi nazwiskami w piłce wprowadzają nowe klasy do Klubów i kariery piłkarskiej, nadając twojemu zawodnikowi większą indywidualność. Rozwijaj swoje umiejętności, ulepszając atrybuty i odblokowując bonusy archetypowe, aby nadać swojemu zawodnikowi wyjątkowy styl na boisku.