Combates desafiantes
The latest update introduces a brand-new international tournament mode featuring 48 national teams, alongside new authentic stadiums to play in. Take on international-themed Manager Live Challenges, and step into Player Career with new international ICONs and Heroes.
Experience Manager Career like never before with all-new Manager Live Challenges. Earn rewards throughout the new season by taking on a variety of real-world scenarios and alternative storylines – ranging from a few minutes of play to multiple seasons.
Archetypes inspired by the greats of the game introduce new classes to Clubs and Player Career, bringing more individuality to your player. Develop your abilities by upgrading attributes and unlocking Archetype Perks to give your player a distinct feel on the pitch.