En son güncelleme, 48 milli takımın yer aldığı yepyeni bir uluslararası turnuva modunu ve oynanacak yeni özgün stadyumları sunuyor. Uluslararası temalı Teknik Direktör Canlı Görevlerini üstlenin ve yeni uluslararası İKONLAR ve Kahramanlar ile Oyuncu Kariyerine adım atın.
Oyunun En Büyüklerinden esinlenen arketipler, Clubs ve Oyuncu Kariyerine yeni sınıflar getiriyor, oyuncunuza daha fazla bireysellik katıyor. Oyuncunuza sahada belirgin bir his vermek için özellikleri yükselterek yeteneklerinizi geliştirin ve Arketip Avantajlarını açın.