Golf becerileriniz geliştikçe Major şampiyonu olma yolunuz da iyileşecek. Bir golfçü oluşturup özelleştirin, yeni Vuruş Türleriyle becerilerinizi geliştirin, oynadıkça daha derin parkur bilgisi kazanın ve her çukura bir profesyonel gibi ilerlemeyi öğrenin.