Sweden: Umeå stage - This fast, technical track includes long straights, sharp turns, strategic bumps, tree-lined paths, deforested sections, a tunnel under a main road, and a rally cross finish.
Greece: Harvati stage
Greece: Harvati stage - A challenging mountain course with a winding start and river crossing so expect water splashes as well as rocky, muddy, and gravel surfaces. Expect width changes, steep sections alongside farm buildings, dips, tight winding parts, and roadside trees.