Szwecja: Etap Umeå – Ta szybka, techniczna trasa obejmuje długie proste, ostre zakręty, strategicznie rozmieszczone górki, zadrzewione aleje, wylesione odcinki, tunel pod drogą główną i iście rajdowy finisz.
Grecja: trasa Harvati
Grecja: Etap Harvati – Wymagająca górska trasa z krętym początkiem i przejazdem przez rzekę. Spodziewajcie się chlapiącej wody oraz kamienistych, błotnistych i szutrowych nawierzchni. Spodziewajcie się zmian w szerokości trasy, stromych fragmentów biegnących przy budynkach gospodarczych, siodeł, ciasnych serpentyn oraz przydrożnych drzew.