İsveç: Umeå etabı - Bu hızlı ve teknik pist, uzun düzlükler, keskin dönüşler, stratejik tümsekler, ağaçlı yollar, buzsuz kısımlar, ana yol altında bir tünel ve rally cross finişi içerir.
Yunanistan: Harvati etabı
Yunanistan: Harvati etabı - Virajlı bir start ve nehir geçişiyle bu zorlu dağ parkurunda etrafa suyun yanı sıra taş, çamur ve çakıl sıçrayacak. Değişen genişlik, sarp kısımlar, çiftlik binaları, inişler, dar virajlı kısımlar ve yol kenarındaki ağaçlar sizi bekliyor.