Experience the thrill of rally with 2 updated stages: Monte Carlo's Briançonnet and the iconic Portugal's 2023 Fafe, which will test your skills to the limit along with 7 new classic cars!
Monte Carlo: Experience the thrilling new Monte-Carlo stages with precision-testing S Bends , drops, narrow bridges, classic hairpins, and dynamic terrain.
Portugal - Take new stages in Portugal & among them the iconic Fafe stage with its thrilling jumps and stunning vistas.