Przeżyj emocje rajdowe za sprawą dwóch zaktualizowanych etapów: Briançonnet w Monte Carlo i kultowego portugalskiego Fafe 2023, które przetestują twoje umiejętności. Do dyspozycji otrzymasz 7 nowych, klasycznych modeli samochodów!
Monte Carlo – Poznaj nowe, ekscytujące etapy w Monte Carlo z wymagającymi precyzji serpentynami, spadkami, wąskimi wiaduktami, klasycznymi nawrotami i dynamicznie zmieniającym się terenem.
Portugalia – Weź udział w nowych etapach w Portugalii, na czele z kultową trasą w Fafe, z zapierającymi dech w piersi hopami i oszałamiającą scenerią.