EARTH DEFENSE FORCE 6
Live the future of despair. Save the future of Earth in the new world. The identity of the invader that has long tormented Earth is finally revealed. A chain of deep despair that strikes in a devastated world for the first time in the series...But your presence as a soldier of the EDF will lead humanity to the greatest joy. Now you must face it with courage and wisdom. The largest volume in the history of the series. Supports online co-op play.Additional Mission Pack 2「Visions of Malice」
Based on data collected by the EDF Strategic Information Division, a simulator that allows users to experience battle against enemy Primers in a safe and secure manner has been developed. The "Primer Virtual Local Warfare Simulator" is overseen by the latest AI, Malice, which analyzes a vast amount of combat data collected from all over the world.
A warning to all EDF personnel: this simulator is dangerous. The battles are unlike anything you've ever seen. Only true heroes may enter. But for those who are willing to take on the challenge, over 100 new weapons can be obtained.