EARTH DEFENSE FORCE 6
Live the future of despair. Save the future of Earth in the new world. The identity of the invader that has long tormented Earth is finally revealed. A chain of deep despair that strikes in a devastated world for the first time in the series...But your presence as a soldier of the EDF will lead humanity to the greatest joy. Now you must face it with courage and wisdom. The largest volume in the history of the series. Supports online co-op play.Exclusive DLC: Recruiter (Gawr Gura)