BRB, Freebike Ranger (EDF5) Joins the Fight
Adds the character "BRB, Freebike Ranger (EDF5)." As the name suggests (BRB stands for "Bike Ranger Bike"), he can use his military "Freebike" for his Support Ability.
Active time is short, but he fires a submachine gun while zooming by at breakneck speed.