Charge-Slash & Slash Waves: Recruit Dynamo Blade (Close-Range)
This weapon is awarded to promising new soldiers. It may be a souvenir, but it still boasts excellent performance.
New recruits struggle with hand-to-hand combat, so this weapon shoots waves when it slashes. Direct hits deal double damage.