Cosmonaut β, Wearing a Helmet: Reskin
Adds the character "Cosmonaut β." Yesterday's enemies are today's friends! The "Cosmonaut" alien joins the fight in a formal helmet suit. Undoubtedly a depenable ally from the start of the game!