Incredible Cargo Loader, Fencer (EDF5) Civilian Outfit: Reskin
Adds the character "Fencer (EDF5) Civilian Outfit." Allows you to fight in a "civilian cargo loader" reskin.
Equipment, Abilities, and SP Moves are the same as "Fencer (EDF5)," but SP Gauge charges faster.