Heal Your Friends: Recruit Reverser (Special Weapon)
This weapon is awarded to promising new soldiers. It may be a souvenir, but it still boasts excellent performance.
It solidifies, then multilaterally fortifies one's visually imperceptible nanite-comprised armor... Erm...simply put: it's a recovery spray.