Military-Use Insecticide: Recruit Bug Spray (Rapid-firing)
Adds the weapon "Recruit Bug Spray (Rapid-firing)." This weapon is awarded to promising new soldiers. It may be a souvenir, but it still boasts excellent performance.
It fires a high-pressure, laser-precision liquid. Calling it a "spray" is an understatement.