Humanity's Security Officer, Ranger (EDF5) Civilian Reskin
Adds the character "Ranger (EDF5) Civilian Outfit." Allows you to fight in a "civilian security officer" reskin.
Equipment, Abilities, and SP Move are the same as "Ranger (EDF5)," but SP Gauge charges faster.