Hi-Damage Direct Hit Rocket Launcher:Recruit Stingray(Explosive)
Adds the weapon "Recruit Stingray (Explosive)." This weapon is awarded to promising new soldiers. It may be a souvenir, but it still boasts excellent performance.
A rocket launcher that works like a sniper rifle, with a huge direct hit bonus. Choose a different weapon if you have poor aim.