Self-Guided Homing Bomb: Recruit Roller Bomb (Homing)
This weapon is awarded to promising new soldiers. It may be a souvenir, but it still boasts excellent performance.
Its special missiles glide along surfaces. It works differently than in the other EDF games—it's designed for square surfaces.