Short Range, but Strong: Recruit Laser Chainsaw (Heavy Hitter)
This weapon is awarded to promising new soldiers. It may be a souvenir, but it still boasts excellent performance.
Easy to use, despite the name. Some recommend that new recruits use this over the "Recruit Stork" weapons.