Eastern Exorcist
Eastern Exorcist to oszałamiająca gra akcji RPG 2D z side-scrollem osadzona w fantastycznym wschodnim świecie pełnym złych duchów i potworów. Graj jako wykwalifikowany egzorcysta przeciwko chaotycznemu złu, aby przebić się przez brutalny świat i przeżyć różne historie radości i smutku.