Eastern Exorcist
Eastern Exorcist, kötü ruhlar ve canavarlarla dolu bir fantezi doğu dünyasında geçen çarpıcı bir 2D yandan kaydırmalı aksiyon RPG'sidir. Acımasız dünyada yolunuza çıkmak için kaotik kötülüğe karşı yetenekli bir şeytan kovucu olarak oynayın ve farklı sevinç ve keder hikayeleri yaşayın.