Eastern Era
Erken Erişim oyunlar henüz geliştirme aşamasındadır ve zaman içinde önemli ölçüde değişebilir. Bu nedenle, bu oyunu oynarken beklenmeyen sorunlar yaşayabilir veya tamamen yeni oynanış unsurlarıyla karşılaşabilirsin.Oyunu şimdi geliştirme aşamasındayken oynayarak deneyimleyebilir veya daha eksiksiz bir deneyim için bekleyebilirsin.Guide your disciples to rise again! Build your base and fortifications from the ground up to survive in this ambition-filled martial world!