Eastward
Eastward to przepiękna, urokliwa i pełna szczegółów przygoda, którą stworzyło szanghajskie studio Pixpil.
W niedalekiej przyszłości społeczeństwo zaczyna się rozpadać, a populacja ludzi spadła do rekordowo niskich liczb. Po krainach rozprzestrzenia się zabójcza toksyna, niszcząc i pochłaniając wszystko, co napotka na swej drodze.
Odkryj cudownie dziwaczny świat Eastward. Wskocz do pociągu przemierzającego cały chylący się ku upadkowi kontynent. Zatrzymuj się na stacjach, by eksplorować jego tętniące życiem miasteczka, osobliwe obozowiska i zdradzieckie lasy.
Odpieraj ataki dziwacznych potworów i zaciekłych bossów z użyciem ulubionej broni Johna – miotacza płomieni, miotacza kół zębatych lub starej, dobrej patelni. Żal Ci przeciwnika? Możesz chwilowo ogłuszyć go z użyciem wybuchu kinetycznego Sam.
Przełączaj się pomiędzy Johnem i Sam, by rozwiązywać środowiskowe łamigłówki i wygrywać potyczki w budzących grozę lochach. Rozdziel tę dwójkę, by odblokować ukryte ścieżki, albo trzymaj ich razem, by wspólnie przemierzali niebezpieczną krainę.
Twórz przepyszne, autentyczne potrawy krainy Eastward, korzystając z (przeważnie) świeżych, organicznych składników pozyskanych z toksycznych lasów, porzuconych farm krabów i opuszczonych galerii handlowych. Te pyszności zapewnią Ci premie do zdrowia i siły, a także tajemnicze cechy.