Edge Of Eternity - Çizim Kitabı
Edge Of Eternity'nin dijital çizim kitabı, Midgar Studio'nun en iyi çizimlerinin bir araya geldiği bir koleksiyondur; Edge Of Eternity'nin görsel evrenine dalmak için eşsiz bir yöntem.