Educational Family Games
Prisvindende lærings- og partyspil for børn og familier. Spil alene mod AI eller lokalt med op til 4 spillere på den samme computer i 80 hurtige spil med matematik, geografi, videnskab, logik og meget mere. Fuldt indtalt på 19 sprog. Ingen online-multiplayer.
Spil alene eller lokalt med op til 4 spillere i 80 prisvindende lærings- og partyspil, fuldt indtalt på 19 sprog. Intet onlinespil.
Det er familiens spilaften. Dine børn vil gerne spille dine spil, men de fleste spil er ikke lavet til dem. Måske har I allerede prøvet læringsspil, men de voksne kedede sig efter få minutter. Kort efter sidder alle igen og kigger på deres telefoner.
Fra skaberne af det prisvindende Educational Games for Kids kommer en samling med 80 hurtige spil fordelt på 5 interaktive spillebrætter, som kombinerer lærerige udfordringer med party-sjov for hele familien.
Hver instruktion, hvert ord og hver figur er fuldt indtalt på 19 sprog. Det er ikke nødvendigt at kunne læse, hvilket gør spillet tilgængeligt for børn, der endnu ikke kan læse, bedsteforældre og spillere med forskellige færdigheder. Lyt, spil og hav det sjovt.
Spillere, der ikke har nok controllere, kan bruge kompatible Android- eller iOS-smartphones som lokale controllere via den gratis GamePad Link-app. Telefonerne fungerer kun som controllere, mens alle spiller sammen på den samme computer.
Velegnet til børn, forældre, bedsteforældre, venner og spillere fra 5 til 100 år.
Spil alene mod AI eller sammen med familie og venner på den samme computer. AI udfylder alle ledige spillerpladser. Online-multiplayer er ikke inkluderet.