Educational Family Games
Award-winning educational party fun for kids and families! Play solo with AI or with up to 4 players locally on one PC in 80 quick games across math, geography, science, logic and more. Fully voiced in 19 languages. No online play.
Award-winning educational party fun! Play 80 quick games in a 1-4 player violence-free family game, fully voiced in 19 languages.
Play solo against AI or locally with up to 4 players on the same computer. Educational Family Games is designed for people playing together in the same room and does not include online multiplayer.
Educational Family Games brings everyone together with a local 1–4 player experience where children learn, adults compete, and the whole family plays in the same room.
From the creators of the award-winning Educational Games for Kids comes a collection of 80 quick games across 5 interactive game boards, combining educational challenges with party-game fun for the whole family.
Every instruction, word, and character is fully voiced in 19 languages. No reading is required, making the game accessible to pre-readers, grandparents, and players of different abilities. Listen, play, and have fun.
Players who do not have enough controllers can use compatible Android or iOS smartphones as local gamepads through the free GamePad Link companion app. The phones act only as controllers while everyone plays together on the same computer.
Suitable for children, parents, grandparents, friends, and players from ages 5 to 100.
Play alone against AI or together with family and friends on the same computer. AI fills every empty player position. Online multiplayer is not included.