Educational Family Games
Çocuklar ve aileler için ödüllü eğitici parti oyunu. Yapay zekâya karşı tek başınıza veya aynı bilgisayarda en fazla 4 oyuncuyla yerel olarak oynayın. Matematik, coğrafya, bilim, mantık ve daha fazlasını içeren 80 hızlı oyun. 19 dilde tamamen seslendirilmiştir. Çevrimiçi çok oyunculu mod yoktur.
Tek başınıza veya yerel olarak 4 oyuncuya kadar 80 ödüllü eğitici parti oyunu oynayın. 19 dilde tam seslendirme. Çevrimiçi oyun yok.
Yapay zekâya karşı tek başınıza oynayın veya aynı bilgisayarda en fazla 4 oyuncuyla yerel olarak birlikte oynayın. Educational Family Games, aynı odada birlikte oynayan kişiler için tasarlanmıştır ve çevrimiçi çok oyunculu modu desteklemez.
Educational Family Games, çocukların öğrendiği, yetişkinlerin rekabet ettiği ve tüm ailenin aynı odada birlikte oynadığı 1–4 oyunculu yerel bir deneyimde herkesi bir araya getirir.
Ödüllü Educational Games for Kids oyununun yaratıcılarından gelen bu koleksiyon, 5 etkileşimli oyun tahtasında 80 hızlı oyun sunar ve eğitici mücadeleleri tüm aile için parti oyunu eğlencesiyle birleştirir.
Her talimat, kelime ve karakter 19 dilde tamamen seslendirilmiştir. Okumak gerekmez; bu sayede oyun henüz okuyamayan çocuklar, büyükanne ve büyükbabalar ve farklı yeteneklere sahip oyuncular için erişilebilirdir. Dinleyin, oynayın ve eğlenin.
Yeterli kontrolcüsü olmayan oyuncular, ücretsiz GamePad Link uygulaması aracılığıyla uyumlu Android veya iOS akıllı telefonlarını yerel kontrolcü olarak kullanabilir. Telefonlar yalnızca kontrolcü görevi görürken herkes aynı bilgisayarda birlikte oynar.
Çocuklar, ebeveynler, büyükanne ve büyükbabalar, arkadaşlar ve 5 ile 100 yaş arasındaki oyuncular için uygundur.