Eerie Night - Escape From The Funfair - Collector's Edition
You were just hoping to have a good time at the fair before it closes its doors for good. But a ride with the ghost train takes you to an eerie parallel world where nothing is what it seems.
The Collector's Edition offers you another thrilling story! This time, you find yourself in the restricted area of the haunted house, where you come across an unusual room. Once the door closes behind you, there's no way out except to solve the puzzles this spooky place has to offer.