Eigengrau Demo
Explore a colorful shoot 'em up with varied and diverse gameplay beyond the familiar shooting and dodging. Every situation, every enemy, and every boss offers a different handcrafted experience.
Journey across burning mountains, frozen plains, below the ocean, and outer space, driven towards an unknown goal. Collect ancient fragments of mysterious origin, and try to find yourself, while the world around you falls into darkness.