Pakiet sztuki Allraanu
Dodatek do gry Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes zawierający ścieżkę dźwiękową z gry i cyfrowy miniartbook. Dzięki nim jeszcze pełniej zanurzysz się w historii przedstawionej w grze Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes.