Allraan Artistry Paketi
Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes eklentisi, oyun müziklerini ve dijital mini sanat kitabını içerir. Bu öğeler sayesinde Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes deneyimin daha da güzelleştirecek.