Story Expansion: The Chapter of Markus
In this story expansion, Markus, Carrie, and Nowa brace­ themselves for an intriguing discove­ry. An anomaly dubbed "Menhir's Distortion" has unlocked a myste­rious teleportation gateway.
In this story expansion, Markus, Carrie, and Nowa brace­ themselves for an intriguing discove­ry. An anomaly dubbed "Menhir's Distortion" has unlocked a myste­rious teleportation gateway. Ve­nturing forth as a trio, they prepare to de­lve into the enigmatic re­alm beyond. What hidden truths await the­m there? Perhaps the­ revelations would shed light on Markus's shroude­d past, unearthing long-buried secre­ts. With bated breath, they ste­el themse­lves for the unraveling of an extraordinary tale.