Rozszerzenie fabularne: Rozdział Markusa
W tym rozszerzeniu fabularnym Markus, Carrie i Nowa zamierzają zbadać fascynujące odkrycie. Anomalia zwana „Wypaczeniem Menhira” odblokowała tajemniczy portal.
W tym rozszerzeniu fabularnym Markus, Carrie i Nowa zamierzają zbadać fascynujące odkrycie. Anomalia zwana „Wypaczeniem Menhira” odblokowała tajemniczy portal. Trójka bohaterów podróżuje wspólnie i przygotowuje się do wyprawy do wymiaru po drugiej stronie portalu. Jakie skrywane prawdy uda im się odkryć? Być może zdobyta wiedza rzuci nieco światła na zagadkową tajemnicę Markusa i sprawi, że na jaw wyjdą dawne sekrety. Bohaterowie przezwyciężają nerwy i z zapartym tchem ruszają w niezwykłą podróż.