El Hijo – A Wild West Tale
"El Hijo - A Wild West Tale" to ekscytująca gra polegająca na ukrywaniu spaghetti-westernów, w której prowadzisz 6-letniego chłopca w jego poszukiwaniu matki.
Jako sześciolatek "El Hijo" musi zawsze wymykać się przed niebezpieczeństwami swojego świata. Gdy pokonuje swoje wyzwania, zyskuje pewność siebie i spryt, a wraz z nim więcej planów, jak pokonać swoich wrogów. Jego epicka podróż poprowadzi go przez odległy klasztor, ciężki i bezlitosny odcinek pustyni oraz przygraniczne miasto pełne zbrodni i nikczemności.
"El Hijo - A Wild West Tale" to pozbawiona przemocy gra typu stealth, w której polegasz na psotnej figlarności małego dziecka. Shadowplay jest podstawą gry, a "El Hijo" często musi się ukrywać. Bez niepotrzebnego dodawania nowej mechaniki rozgrywka jest naturalnie przedłużana, ponieważ odmiany istniejących mechaniki są stopniowo wprowadzane, a następnie łączone w celu zwiększenia wyzwania. Te zwroty w znanej mechanice są często wynikiem różnorodnych, coraz bardziej niebezpiecznych środowisk, które "El Hijo" musi pokonać, aby osiągnąć swój ostateczny cel.