El Hijo – A Wild West Tale
El Hijo, 6 yaşındaki bir çocuğa annesini bulma arayışında rehberlik ettiğiniz heyecan verici bir Spagetti Western gizlilik oyunudur.
Altı yaşında bir çocuk olan “El Hijo” dünyasında karşısına çıkan tehlikelerle hiç durmadan savaşmak zorundadır. Zorluklarının üstesinden gyelirken, özgüven kazanıp kurnazlıklar edinir ve düşmanlarını aşmak için planlar yapmaya başlar. Destansı yolculuğu onu uzak bir manastırdan, sert ve merhametsiz bir çölden, suç ve kötü niyet kaynayan bir sınır kasabasından geçirecektir.
“El Hijo - Vahşi Batı Masalı”, küçük bir çocuğun yaramaz ve eğlenceli olmasına güvendiğiniz şiddet içermeyen bir gizlilik oyundur. Shadowplay oyunun çekirdeğini oluşturuyor ve El Hijo'nun çoğu zaman saklanması gerekecek. Gereksiz yeni mekanikler eklemeden, mevcut mekaniklerin varyasyonları yavaş yavaş tanıtıldıktan ve daha sonra meydan okumayı arttırmak için birleştirilerek, oyun doğal olarak genişletilir. Tanıdık mekaniklerdeki bu değişiklikler genellikle El Hijo'nun nihai hedefine ulaşmak için geçmesi gereken çeşitli ve giderek daha da tehlikeli olan bu ortamların bir ürünüdür.