Eldest Souls
W Eldest Souls jest już dostępne duże, darmowe rozszerzenie „Depths of the Forgotten” wzbogacające grę o niebezpieczną, nieznaną dotąd religię, trzech nowych bossów, szereg specjalnych broni, system personalizacji uzbrojenia oraz nową, niszczycielską umiejętność.
Na barkach samotnego wojownika spoczywa niewyobrażalny ciężar. Uzbrojony jest w dwuręczny miecz… wykuty z najczystszego obsydianu.
Graczy czekają dynamiczne, wymagające potyczki z elementami gatunku soulslike, w których liczy się każda sekunda. Na szczęście fortuna sprzyja odważnym, więc pokonanie pradawnych bogów może zapewnić graczom niewyobrażalną dla śmiertelników moc.
Centralnym elementem rozgrywki w Eldest Souls są wciągające potyczki z najtrudniejszymi do pokonania istotami – bossami! Każdy pradawny bóg stanowi nowe, unikalne wyzwanie, a Ci, którzy odniosą w walce triumf, zdobędą niesamowite nagrody!