Eldest Souls
Eldest Souls'un ücretsiz büyük genişletmesi "Depths of the Forgotten" şunları içerir: Tehlikelerle dolu yeni bir bölge, üç yeni boss, bir dizi özel silah, silah özelleştirme sistemi ve yepyeni bir yok etme becerisi.
Her anın büyük önem arz ettiği, hızlı ve zorlu bir Soulslike mücadele seni bekliyor. Neyse ki talih cesurdan yana, Eski Tanrıları alt ederek fanilerin hayal bile edemeyeceği güçlere kavuşabilirsin.
Eldest Souls en zorlu ve en heyecanlı mücadelelere odaklanıyor, yani Bosslara! Eski Tanrıların her biri, üstesinden gelmen gereken yeni ve eşsiz bir mücadele sunarken, bu mücadelelerden muzaffer çıkman durumunda zaferine yaraşır ödüller seni bekliyor.
Kutsal Citadel'in mükemmel piksel görselliği ve 16 bit ile özenle tasarlanmış yapısı gözlerini kamaştıracak. Ama sakın kendini kaptırma. İnsanlığın zaferini temsil eden bu anıt artık terk edilmiş durumda, derinlerinde ise karanlık bir tehlike kök salmaya devam ediyor.
Eski Tanrılarla her karşılaşma apayrı zorluklar ve ödüller sunuyor. Eski Tanrıların tanrısal güçlerini ele geçirerecek çeşit çeşit Yetenek ve Becerinin kilidini aç. Sahip olduğun Yetenek ve Becerileri farklı kombinasyonlarla özelleştirerek kendine özgü savaş stilini oluştur.