ElectriX
W trakcie rozgrywki gracz wciela się w specjalistę od naprawy elektroniki i prowadzi niewielki warsztat. Akcja gry toczy się w mieście Seattle, gdzie rutyną jest rozwiązywanie problemów różnych klientów.
Gracz kontaktuje się z klientami za pośrednictwem internetu i dostarcza im naprawiony sprzęt kurierem. Postać bardzo interesuje się sprzętem elektronicznym w stylu retro i może również naprawiać laptopy, komputery PC i telefony. W miarę postępów gracz zaczyna naprawiać konsole, sprzęt retro i inne urządzenia retro.
Gra oferuje czterdzieści unikalnych urządzeń i ponad 100 różnych urządzeń do naprawienia dla gracza. Gracz musi być ostrożny w naprawie urządzeń i unikać ich uszkodzenia, aby zapewnić sobie zapłatę. Gracz może kupować stare sprzęty i naprawiać je, aby sprzedać za lepszą cenę i zwiększyć wirtualną gotówkę.