Elemental War 2
Elemental War 2 oferuje popularny tryb gry typu tower defense w połączeniu z innowacyjną mechaniką gry - doskonała mieszanka na wiele godzin zabawy!
Elemental War 2 przeniesie Cię w zagrożony świat: hordy potworów nagle wylewają się z piekielnych otchłani przez uszkodzony portal. Czy zdążysz zbudować linię wież obronnych przeciwko siłom zła?
Elemental War 2 oferuje popularny tryb gry typu tower defense połączony z innowacyjną mechaniką gry: gdy tylko pokonasz żywiołaka - niezwykle silnego przeciwnika, który zażąda od Ciebie wszystkiego - otrzymasz jego kamień żywiołów, który możesz wykorzystać do budowy nowych wież obronnych. Zbierając kamienie, uzyskasz dostęp do nowych poziomów i kombinacji wież.
Elemental War 2 oferuje wiele godzin rozgrywki, podczas których opracujesz strategie, wykonasz zadania i odkryjesz wszystkie tajemnice świata gry. Starannie ręcznie stworzone mapy oferują urozmaicone rozgrywki i nowe wyzwania!