ELEX Digital Extras
The Digital Extras of ELEX contain a PDF artbook, a soundtrack compilation as wav and a Making Of video.
The artbook features more than 50 pages of beautiful art used to create all parts of ELEX – the world, the creatures, the weapons, the characters and the overall mood. With this you will get a behind the scenes look on how games shape up.
The soundtrack features 22 atmospheric tracks by Björn Pankratz in wav format. Enjoy the music of ELEX now on your favorite music player.
The Making Of video features 30 minutes of interviews and behind the scenes footage on how the game was created.