ELEX Digital Extras
Cyfrowe dodatki (Digital Extras) do gry ELEX zawierają artbook w formacie pdf, ścieżkę dźwiękową w formacie wav oraz film „Making Of” o kulisach powstawania gry.
Artbook zawiera ponad 50 stron pięknych grafik użytych do stworzenia wszystkich elementów gry ELEX — jej świata, stworzeń, broni, postaci i panującej w niej atmosfery. Dzięki niemu poznasz kulisy powstawania gry.
Ścieżka dźwiękowa zawiera 22 klimatyczne utwory w formacie wav autorstwa Björna Pankratza. Teraz możesz cieszyć się muzyką z gry ELEX na swoim ulubionym odtwarzaczu muzycznym.
Film „Making Of” zawiera 30 minut wywiadów i materiałów zakulisowych dotyczących powstawania gry.