ELEX Digital Extras
Çizim kitabı, 50'nin üzerinde sayfada ELEX'in tüm kısımları yaratılırken kullanılan güzel çizimleri sergiler – dünya, yaratıklar, silahlar, karakterler ve genel atmosfer. Bu sayede oyunun şekillenmesinde perde arkasında yaşananlara göz atabileceksin.
Björn Pankratz tarafından bestelenen oyun müzikleri WAV formatında 22 atmosferik parça içerir. Artık en sevdiğin müzik çalarında ELEX'in müziklerinin tadını çıkar.
30 dakikalık Yapım Süreci videosu oyunun nasıl yaratıldığı ile röportajlar ve perde arkası görüntüleri içerir.